Carola Geerts werkt als Manager Multichannel Klanten Contact Center en Kantoordirecteur Kaatsheuvel bij Rabobank De Langstraat. Een gesprek over leiderschap, doen, durven en dromen.
Een lange Job Tittle, wat doe je concreet?
Ja, een mondvol hé. Ik ben verantwoordelijk – samen met het team- voor de dagelijkse bankzaken particulieren klanten. Denk aan betalen, sparen, schadeverzekeringen en consumptieve kredieten. En dat via alle kanalen, dus Face to Face, schriftelijk, telefonisch en ook virtueel.
Onze virtuele dienstverlening is volop in beweging en werkt goed. Steeds meer mensen maken gebruik van de diverse kanalen, waaronder de chat. We hebben het contact laagdrempelig gemaakt zodat het makkelijk is voor onze klanten om tussendoor contact te hebben. Op dit moment is de chat op werkdagen tot 20:00 bereikbaar. Er zijn plannen om dit uit te breiden naar 23:00 en de weekenden.
Een lange Job Tittle, wat doe je concreet?
Ja, een mondvol hé. Ik ben verantwoordelijk – samen met het team- voor de dagelijkse bankzaken particulieren klanten. Denk aan betalen, sparen, schadeverzekeringen en consumptieve kredieten. En dat via alle kanalen, dus Face to Face, schriftelijk, telefonisch en ook virtueel.
Onze virtuele dienstverlening is volop in beweging en werkt goed. Steeds meer mensen maken gebruik van de diverse kanalen, waaronder de chat. We hebben het contact laagdrempelig gemaakt zodat het makkelijk is voor onze klanten om tussendoor contact te hebben. Op dit moment is de chat op werkdagen tot 20:00 bereikbaar. Er zijn plannen om dit uit te breiden naar 23:00 en de weekenden.